wtorek, 15 kwietnia 2014

Spacer w chmurach

Potrzebowałam ugasić pożar wczorajszej mandali.
Mandala oczywiście ma się dobrze i nadal płonie kolorem. Tyle że ja potrzebowałam antidotum na ten płomień. I na pomoc przyszedł mi "spacer w chmurach". Mandala, która przypomina mi arabskie mozaiki:)
Ze śrubkami :D :D.........





































..........a przed chwilką na fejsbuku wpadł mi w oko taki napis:
(nie było autora)


NIE MAM CZASU 
NA NIEMIŁOŚĆ


Piękne, prawda?...........

Miłości dużo............:))))))))))

6 komentarzy:

  1. Spacer w Chmurach się udał :) uspokoił płonącą duszę :) jak zawsze Magiczna nawet ze śrubkami!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejjjj......takiego klimatu mi dzisiaj trzeba!!! Płynie z tej mandali delikatność...mimo śrubek;) ..heh, gdyby tak dzisiejsze chmury miały takie kolory;) bo jak na razie pada i pada i..pada...a, no i jeszcze wieje;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosenne niebo wkręciło mnie totalnie więc powtórzę za IKUZANACHU
    /.../
    Urodziłem się z boskim klejnotem,
    Który późnej pokrył się kurzem.
    Dziś rano, wytarty do czysta, odbija
    Obrazy potoków i gór - bez końca./.../
    Przecudna mandala Asiu, nic nie poradzę - zakochałam się w niej i już :-))))) tuli ♥
    całuski i garść promyków słońca
    d.

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko jaka piękna! Śrubki mnie urzekły!

    OdpowiedzUsuń