poniedziałek, 5 maja 2014

W stylu arabskich mozajek

Tak mi się skojarzyło...Zwłaszcza kolorystycznie.
Ta właśnie mandala powstawała podczas wczorajszej spokojnej niedzieli.
Mocno energetyczna :))

30cm x 30cm.




































Nic nie może dać trwałego spokoju, ale będziesz go miał od razu,
gdy przestaniesz go zakłócać. On zawsze jest w tobie.

Swami Satchidananda




Ooooo tak...... spokoju sobie życzę... Poza myśli trzeba "wyruszyć" :)))))) 
Mam taki zeszyt, który liczy sobie już sporo lat, w którym zapisywałam, różne inspirujące cytaty i między innymi znalazłam taki krótki wierszyk w temacie myśli, który powstał w mojej głowie. Taaak, i ja dość sporadycznie "bawiłam się" w wiersze... Pamiętam nawet, w którym to miejscu było podczas spaceru...


wywiej ze
mnie wszystkie myśli
wietrze

gołym zapłacę ci
śmiechem.


sobota, 13 marca 1999r. 



...oby więc wywiało myśli...;)

4 komentarze:

  1. Zawsze mi się wydawało, że czerwień i turkus idealnie do siebie pasują, a Ty udowadniasz to swoją mandalą.
    Próbowałam kiedyś u siebie w dodatkach takie połączenie kolorystyczne zastosować, bo lubię zarówno czerwień jak i turkus, ale coś jednak nie zagrało tak jak powinno. U Ciebie jest idealnie z kompozycją kolorystyczną :-).
    U mnie przydałoby się takie wywianie myśli, bo mi dziś jedna pani w pracy ciśnienie podniosła i lekko zdenerwowała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyobrażam sobie ile pracy włożyłaś w to cudo ...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje mandale są jak nałóg, patrze i patrzę i napatrzeć się nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu :-) ten klimat...wzdycham...chcęęęęęęęęęę ♥ nie ma mowy o spokoju gdy patrzę na Twoje mandale...serduszko bije jak oszalałe... to zakochanie ...na pewno♦♥♦
    i jak zwykle haiku:
    ... Wiosenne morze
    czy schyłek dnia tak cicho
    pulsuje w dali

    Buson (ze zbioru Busonkushu, około 1750)

    OdpowiedzUsuń