niedziela, 11 lutego 2018

Gdy "to" znalazłeś...

Dziś mała mandala 40cm x 20cm.
Dopełnienie złoto srebrnego zestawu.

Zamiast naszyjnika, który miał tu być najpierw.
Zabrakło mi nitki na sznur. Zamówienie już zrobiłam, ale zanim do mnie dotrze i zanim go dokończę, to jednak z tydzień pewnie potrwa...
Wciąż uczę się cierpliwości... A to moja słaba strona jest.

Za to prezentuję kolejną mandalę...
Sześćset pierwszą :)








































Nie miej żadnych wielkich idei,
nie zrealizują się
Wybielasz się
i wypełniasz dźwiękiem.
Czegoś będzie tu brakowało.

Gdy 'to' znalazłeś, tego nie ma.
Gdy 'to' poczułeś, nie czujesz tego...
Oszalałeś

Radiohead -Nude
(dzięki Marcin Paszek)




Idę zupę gotować.
:**

2 komentarze:

  1. Sześćset pierwszą powiadasz... :O
    Piękna. Na pewno stanowi ładną dekorację.
    Smacznego obiadu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano. Sześćset pierwsza. Trochę tego zmalowałam. Dziękuję :)
      I pozdrawiam!

      Usuń