niedziela, 28 października 2018

O narodzinach człowieka

Mandala 60cm x 45cm
Trzecia z cyklu biało szaro czarnym :)
Ostatnia, domykająca ten komplecik.



































Narodziny człowieka są narodzinami jego smutku. 
Im dłużej żyje, tym robi się głupszy, gdyż pragnienie uniknięcia nieuchronnej śmierci dokucza mu coraz bardziej. 
Jakież to gorzkie! Żyje nieosiągalnym! 
Pragnienie przetrwania w przyszłości czyni go niezdolnym do życia w teraźniejszości.


CZUANG TZU
(dzięki Izabela Kudła :))



Tak, teraz już chyba mogę powiedzieć, żem gotowa przejść do innych kolorów!
Alle fakt - polubiłam tą szarą paletę. Bardzo.
Myślę, że będę do niej wracać.
Wszystkiego dobrego Kochani :**

2 komentarze:

  1. Fantastycznie wyglądają zebrane wszystkie razem, ale tak samo zachwycam się każdą z osobna :). Też mi się podoba ta paleta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :) Zajmuję się trochę astrologią i mam ten rok urodzenia mocny, dość ciekawy układ planet i byłam ciekawa, jak się to przejawi. No i w końcu mnie olśniło! CZERŃ! Zaczęłam eksplorować czerń! I pomimo, że mam chęć na inne kolory, to ta czerń(oraz szarości) cały czas czai się we mnie do skoku ;)

      Usuń