poniedziałek, 21 września 2020

Napełniona miłością

Spędziłam wczoraj fajny dzień. 

W gronie artystów, w klimacie "Wolnej Sztuki". Był to hapening pod takim właśnie hasłem, a który odbył się w ramach działalności naszego stargardzkiego stowarzyszenia BRAMA. Każdy, kto brał udział pokazał część swojej sztuki, jaką uprawia, była więc duża różnorodność, jako że każdy z nas jest różny. I to było najpiękniejsze!

Sprzyjała nam piękna pogoda, uśmiechy w sercach i na twarzach:))))))

Ja ze swej strony pokazałam drewienkową serię i zabrałam ze sobą wianki oraz... wszystkie zwariowane okulary, które jakiś czas temu popełniłam. Zyskały trochę życia...;) A i przy okazji nieskromnie dodam, że bardzo się podobały!

Zdjęć nie mam za wiele, zresztą są mocno naświetlone, ale coś tam wybrałam, no i "zapożyczyłam" sobie kilka zdjęć od znajomych i innych uczestników imprezy. Dziękuję!  Nie wszystkich też tutaj pokazuję, bo jak wspomniałam, cyknęłam jakoś zaledwie kilka fotek. Twórców było więcej, więc przepraszam, że tak wybiórczo tutaj wrzucam zdjęcia. Skupiłam się tym razem na rozmowach i podziwianiu wszystkiego wokół.
























Żaneta Śniadek


Krzysztof Kłosowicz


Ludmiła Sabadini


Agata Anna Drapała


Kasia Szczurowska

























Jestem napełniona miłością,
jak wielkie drzewo wiatrem,
jak gąbka oceanem,
jak wielkie życie cierpieniem,
jak czas śmiercią.

Anna Świrszczyńska




Cieszę się, że w tych dziwnych czasach udało mi się jeszcze wziąć udział w takiej imprezie i bez ograniczeń spotkać ludzi...
Słoneczne uściski ślę Kochani:**

4 komentarze:

  1. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie. Miło było Cię poznać i obejrzeć Twoje prace. Do zobaczenia gdzieś, kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja cieplutko pozdrawiam Cię Krzysztofie :) Bardzo mi się podobały Twoje kwieciste obrazy. Do następnej najpewniej imprezy!

      Usuń
  2. Wspaniała impreza! Dostrzegłam mnóstwo cudownych obrazów, Twoje oczywiście najpiękniejsze :))).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu <3 Tak, impreza była super i każdy wielbiciel sztuki mógł znaleźć coś dla siebie :)

      Usuń