niedziela, 27 września 2020

Z innej planety

...jestem :)

Ta okularowa seria to niezbity dowód! XD

Dwie kolejne pary prezentuję. Pierwsza to styl postapokaliptyczny, a drugie... kojarzą mi się bardzo psychiatrycznie! Może to za sprawą połączenia ciemnej czerwieni ze srebrem. Dzikości i chłodu... Wyglądają jakby spadły z księżyca. I dlatego je nazwałam - Księżycowe Okulary :)

No i oczywiście sobie w tych okularach tradycyjnie popozowałam... Trudno mi wyglądać groźnie... Ale psychiatrycznie już prędzej!... ;)))))





























Nie zwracaj na mnie uwagi.
Pochodzę z innej planety.
Nadal widzę horyzonty
gdzie rysujesz granice.
Frida Kahlo



Będzie oczywiście kontynuacja. Ale w międzyczasie, w następnej kolejności, żeby sobie urozmaicać robotę, będzie mandala.
Uściski niedzielne :**


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz