sobota, 3 lipca 2021

Aż zostanę odkryta

Królowa zeszła do piwnicy ;)))))))))
Wcieliłam się w królową znowu.
Stworzyłam koronę w połączeniu z wiankiem w mrocznym klimacie.
I żeby było mrocznie podreptałam do piwnicy zrobić parę zdjęć.
(Upewniwszy się wcześniej, że raczej nikogo tam nie spotkam;)))
Sama nie jestem typem mrocznym z wyglądu i z wnętrza chyba też nie ;), więc tego typu zdjęcia są dla mnie wyzwaniem. Mam jednak nadzieję, że ta korona nie raz zapozuje na bardziej odpowiednich głowach w obiektywach bardziej profesjonalnego sprzętu ;) I gdzieś w naturze.
Ja oczywiście mimo wszystko też jeszcze nie raz w niej wystąpię.
























Nie jestem stara - powiedziała
Jestem niespotykana
Jestem owacją na stojąco
Na końcu przedstawienia
Jestem retrospektywą
mego życia
dziełem sztuki
Jestem godzinami
Połączonymi jak kropki
W pozytywny sens
Jestem pełnią
Istnienia
Sądzisz, że czekam na śmierć
lecz ja czekam aż zostanę odkryta
Jestem skarbem
Mapą
Te zmarszczki to odbicie
Mej podróży
Zapytaj mnie
o cokolwiek

Samantha Reynolds




Piękny wiersz znalazłam na fejsbuku. Tak, często myślę o swoim wieku. Akceptuję go, choć niesamowicie  mnie zadziwia. Bo tych lat nie czuję. W duchu wciąż czuję się wariacko i szalenie ;))) Czego pewnie wyrazem jest wszystko, co tworzę. Ale tak, skończę niedługo 51 lat. Dziwne, dziwne...
Uściski Kochani! Wszyscy, młodzi i starzy ;)))))))))))))))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz