czwartek, 15 lipca 2021

Pełna nieba i ziemi...

Makramowe wdzianko kuse.
Takie, ni to wdzianko, ni to naszyjnik.
Kombinowałam, jak by tu nazwać tą formę, próbowałam wyłuskać nazwę z tych dwóch wyrazów (wdziano i naszyjnik), ale wychodziły same głupoty.
Zostało więc wdzianko kuse ;)))))))

Uplotłam je tak trochę pod koronę z otwieraczy puszkowych (patrz kilka postów niżej).

A jako że gorąco niemiłosiernie, zmusiłam się do zrobienia zdjęć, ale zrobiłam ich minimalnie, byle tylko  starczyło na post.

Oto proszę powołane na świat nowe makramiątko ;)))))))))))


















Siła Życia

Życie nie dotyczy wygrywania go, czy przegrywania.
Czy żyjesz dobrze, czy nie,
w życiu i w śmierci,
bez względu na to, w którą stronę, to życie się potoczy,
zawsze przeżywasz wieczne życie
pełne nieba i ziemi.
Całkowicie poza ludzkimi uczuciami i ocenami,
jako absolutny fakt.
Niezależnie od tego, czy myślisz, że tak jest, czy nie,
czy w to wierzysz, czy nie,
dokładnie dlatego przeżywasz to wieczne życie
pełne nieba i ziemi,
zawsze tutaj, w tej chwili.
Żyjąc w kierunku tego wiecznego życia,
wypełnionego niebem i ziemią,
zmierzając ku niemu.
Nawet najmniejszy i niepozorny chwast
rosnący gdzieś w kącie,
kieruje się ku światłu i rozkwita.
Tym jest Siła Życia.

Roshi Kosho Uchiyama




Kocham lato, ale najlepiej gdzieś blisko natury. W murach trochę ciężkawo się oddycha ;)
Ale nic to, damy radę.
Buziole:**















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz