piątek, 23 lipca 2021

Rozpuszczaj się wciąż

To miała być kontynuacja drewienkowa.
Ale jak zaczęłam malować tło i te reliefy zaczęły się tak fajnie wyłaniać, to stwierdziłam, że tutaj nic więcej nie potrzeba. Wybrałam wersję minimalistyczną.
Mandala 80cm x 80cm
Akryl na płótnie.
Złoto!
...z odrobiną ziemistego brązu.
Zdjęcia zrobiłam najpierw aparatem, ale złoto odbiegało od oryginału a potem telefonem. I te zdjęcia z telefonu są bliższe prawdy, czyli to są pierwsze, drugie, czwarte i piąte zdjęcie.


























Przestań sobą zarządzać.
Oddaj swoją egzystencję Egzystencji.
Rozpuszczaj się wciąż jak lód w ciepłej wodzie.

Mooji
Pisanie na Wodzie



Jeszcze będę troszkę mandalować ;) Ale lipiec mam dość towarzyski i czas muszę wykradać jakoś, żeby coś zmalować ;)
Buuuuuzi wielkie ślę:**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz