wtorek, 5 listopada 2013

Kółeczkowa zawieszka

Czasami zadziwia mnie mój upór. Na Art - Piaskownicy jest bowiem kolorowa paleta do zinterpretowania - Kolory edycja Maryszy i dodam, ze jest jest to najtrudniejsza paleta, z jaką miałam do czynienia. Robiłam do niej podchody i rezygnowałam, ale z uporem maniaka do mnie wracała.
W dodatku załączone zdjęcie nie bardzo pomaga, bo jest na nim znacznie więcej kolorów, niż te wyodrębnione.
No i przecież mogłam sobie odpuścić. Ale nie... Ta paleta mnie najwyraźniej prześladowała...:)))))))
A że niedawno (post niżej) robiłam kółeczka z drucików do mandali i tak mi się one spodobały, że dodatkowo uparłam się, że musi to być coś z użyciem drucikowych kółeczek...
Oto efekt:




























Zawieszka jest mała, średnica kółka to ok  11 cm. Składa się z kolorowych drucików, guzików i koralików.
Taka mała rzecz, ale udało mi się jakoś wykorzystać tę paletę...:)))

Miłego wtorku!!! :**

Ps.I chwalę się, że moja kolorowa ręka wygrała w Art - Piaskownicy:))))) Dziękuję!!!!!!!

5 komentarzy:

  1. Gratulacje z wygranej!!!:) Ciekawie wykombinowałaś z tymi kółeczkami:)
    PoZdrawiam cieplutko:)
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  2. wyszło efektownie :) dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy - Ki DT :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczna :D bardzo pomysłowa zawieszka :) dobrze, że się uparłaś na tą paletę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowe :) i bardzo ładne, staranne :)

    OdpowiedzUsuń