poniedziałek, 18 listopada 2013

Mandalowa Rozdawajka:)))

Dwa posty niżej obiecałam niespodziankę. No i jest.
Z okazji 500tnego posta.
Zainspirowana poduszkowym candy SentiMenti postawiłam zrobić podobne, tylko mandalowe:))
Osoba, która wygra może sobie wybrać mandalę, jedną z dziewięciu, która się najbardziej podoba.
Jeśli ktoś chętny, proszę zostawić ślad w komentarzu pod tym postem z numerem wybranej mandali.
I proszę też zamieścić poniższe zdjęcie z informacją o moim candy na swoim blogu lub na fb, jeśli nie ma się bloga:)
Candy trwa trzy tygodnie, do 9go grudnia 2013r.





A oto poszczególne mandale w kolejności:

Mandala nr 1



Mandala nr 2



Mandala nr 3



Mandala nr 4



Mandala nr 5



Mandala nr 6



Mandala nr 7



Mandala nr 8



Mandala nr 9




Zapraszam serdecznie wszystkich chętnych!!!


PS. I z pewnością zauważyliście kolejną zmianę banerka:) Autorką tego jest Arya, która robi piękne klimatyczne zdjęcia, dla której fotografia nie stanowi tajemnic:)))
Banerkowe zdjęcia oczywiście dostarczyłam swoje, ale cała konfiguracja to zasługa Aryi! Dziękuję!!!

17 komentarzy:

  1. Asieńko ♥ Ty wiesz,ze uwielbiam Twoje mandale namiętnie i zażarcie ale jak mam wybrać z tych 9 . to nie wiem ;(((
    pomyślę , mogę?
    buziaki i dzięki za zabawę
    ale narobiłaś apetytu ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cuda! Super wyglądają Twoje mandale w zestawie 3x3:) ..niby każda inna, indywidualna, a jednak wspólnie tworzą wyjątkowy klimat, jakby były jedną mandalą:)
    Jeżeli nie posiadający bloga również mogą wziąć udział w tej zabawie, to i ja się zgłaszam!:)
    ..wszakże z wyborem nie jest tak łatwo, o nie...
    .......................................................................
    Po chwili rozmowy z każdą z osobna, stwierdziłam że mandala nr 5 ma dla mnie jakąś informację..

    PoZdrawiam serdecznie Mandalową Twórczynię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można :))) Mandale mają wąskie grono odbiorców, więc miło, jak komuś się podoba:)
      I ja pozdrawiam!

      Usuń
  3. Asia, jak tu wybrać? Każda wibruje w duszy:) Jesteś Artystką

    OdpowiedzUsuń
  4. ... zapisuję się, bo nie może być inaczej ... jak mi szczęście dopisze, podam swój typ, bo na razie mam "osiołkowy" dylemet, któremu w żłoby dano ...
    pozdrowiska ***

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozytywne wibracje, terapia kolorami, oglądam wszystkie Twoje mandale i nie mogę oderwać oczu. Podziwiam Twoją twórczość i pozdrawiam. Agnieszka z Pabianic

    OdpowiedzUsuń
  6. 500 razy sciskam i gratuluje! Ja sie chetnie pisze na mandale nr 6. Uwielbiam mandale, a Twoje dziela sa po prostu boskie, pelne slonca i pozytywnym wibracji!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję tak wielu napisanych postów :-)
    Mandala numer 8 pasowała by do jednego z pokoi w moim domu. Ślicznie by się tam prezentowała, dlatego wybieram właśnie ją. Wszystkie są cudne, ale zwyciężyły względy praktyczne ;-).
    Dziękuję za tyle miłych słów pod adresem banerka i cieszę się, że mogłam go dla Ciebie zaprojektować :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja z przyjemnością dołączę, zresztą jestem już od dawna fanką Twoich mandal :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję 500. wpisu :)
    No i jak tu coś wybrać? Wszystkie takie piękne. Po głębokiej analizie wybieram nr 7.

    OdpowiedzUsuń
  10. to jedno z moich marzeń - mieć Twoją mandalę! a najbardziej chciałabym nr 7 choć wszystkie są boskie (nr 6 też coś do mnie szepcze).

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, wszystkie są magiczne, więc ustawiam się w kolejce :)
    baner tu : http://skoknaszafe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. oooooooo, a ja sobie przyszłam do ciebie popatrzeć jeszcze raz na tę najnowszą przepiękną zimową mandalę i dopiero wypatrzyłam to rozdawnictwo!!! naprawdę nie wiem, jak mogłam przegapić??? w każdym razie dla mnie mandala nr 2 i tylko ona, nie mam żadnych wątpliwości, to ona zresztą przyciągnęła mój wzrok do banerka z boku - obłędnie piękna i energetyczna jest, i w ogóle!!!

    zaraz wrzucę banerek w paku bocznym bloga :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Połączenie kolorów niesamowite bije od nich niesamowita energia , więc I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/ oraz zapraszam na moje Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj! Bardzo chętnie dopisuję się do kolejki ;) ahh jestem fanką nr 7 ;) Podziwiam Twój blog od dłuższego czasu - jest niesamowity ;)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Po cichutku ustawiam się w kolejce. Wybieram mandalę nr 3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ustawiam się w kolejce :)
    pinku-art.blogspot.pl
    Wybieram mandalę nr.2
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń