wtorek, 29 grudnia 2015

O domu wśród gwiazd

Z rozpędu kończę jeszcze jeden art journal, który towarzyszył mi cały rok.
Art journal domkowy tworzony wspólnie z UHK Gallery Inspiracje.
I choć czas na grudniowy wpis jest jeszcze długi, to postanowiłam go czym prędzej zrobić.
Zamysł był inny, nie wyszedł kompletnie i jest tak:
















Śnię o domu
wśród gwiazd
gdzie życie ma w sobie głębię
gdzie z radością
tworzę prawdziwy ogień
a świat powstaje z popiołów















Ot i taki koniec. Cieszę się, że wytrwałam i dziękuję za wspólną zabawę :)))
Oraz pozdrowionka ślę :**

1 komentarz:

  1. O, byłam pewna, że komentowałam te piękne czerwone domki, a tu nie? Niedopatrzenie! Są piękne, ogniste i gorące :) Super wyszedł ten cały Twój żurnal, muszę go kiedyś na żywo obejrzeć koniecznie!

    OdpowiedzUsuń