wtorek, 21 października 2014

Szpieg z Krainy Dreszczowców

Mam dzisiaj mały przerywnik między - mandalowy.
Zrobiłam scrapa dla 3rd Eye.
Wcieliłam się w szpiega... Miało być groźnie, ale jak spytałam swego nastoletniego dziecka, czy oddałam atmosferę grozy, spojrzało na mnie z politowaniem...
Hmmm...To może chociaż thiller?...













- Gdzie ja jestem? - mówię. Lecz to pytanie nie ma sensu, ponieważ znam odpowiedź. Jestem w swoim życiu. W swojej codzienności, wśród okoliczności towarzyszących memu rzeczywistemu bytowi. Okoliczności, spraw i rzeczy, które nie wiadomo kiedy stały się atrybutami mojej egzystencji, mimo, że wcale się na to nie zgodziłem.

Haruki Murakami
Tańcz, tańcz, tańcz








Ciekawość wyciąga z ukrycia odwagę i budzi ją. Ale w większości przypadków ciekawość od razu znika i odwaga musi iść dalej sama. Ciekawość przypomina wesołego kolegę, któremu nie można zaufać. Podpuści cię, ile może, potem o odpowiednim momencie się zmyje. A człowiek sam musi dalej sobie radzić, próbując zebrać się na odwagę.

Haruki Murakami
Kronika ptaka nakręcacza







A teraz oto tkwię w obiegu zamkniętym, kręcąc się w miejscu. Wiem, ze zmierzam donikąd, a jednak się poruszam. Muszę to robić. Muszę, bo inaczej nie dam rady przeżyć.

Haruki Murakami
Sputnik Sweetheart



Użyłam stempelków 3rd Eye:
TES -140 cupola
TES - 140S small cupola
TES - 100 skeleton
TES - 100S small skeleton





Pozdrowienia serdeczne ślę:**

2 komentarze: