niedziela, 7 grudnia 2014

Drzwi wejściowe...

Polubiłam mandalowe kwartety...:)
Dziś mam kolejny. Granatowo - turkusowo - niebiesko - zielony.
Na płótnie o rozmiarze 20cm x 60cm kupionym w Lidlu.
Kilka jeszcze mam, więc zapewne kwartetów będzie więcej:)))
Mam już zamysł na następny zestaw kolorów...

...a ponieważ ciężko przyzwoicie umieścić w kadrze taki podłużny kształt, wariacji zdjęciowych wykombinowałam ciut więcej, niż przy tradycyjnej mandali.
No i brak światła zrobił swoje...jak zwykle.














































Pamiętaj,
drzwi wejściowe
do sanktuarium
są w tobie.

Rumi




Ach... Rumi ciągle mnie zachwyca :))))) Przypomina wciąż o tym samym, za każdym razem w innej kombinacji słownej... Uwielbiam!

Ściskam cieplutko:**

1 komentarz:

  1. Nieustająco podziwiam za precyzję i cierpliwość mandalową :)

    OdpowiedzUsuń