poniedziałek, 23 lutego 2015

Jesteś tylko ty

Kupiłam gwoździe.
...z zamiarem wykorzystania ich w mandali dwa posty niżej.
...ale za nic w świecie do niej nie pasowały.
Strasznie było mi szkoda, bo tak bardzo chciałam ich użyć...
Stworzyłam więc wczoraj w końcu mandalę (40cm x 40cm), która wzięła je na klatę...;)
Właściwie tylko dlatego powstała, by mi ulżyć.
Dziękuję.






































Odnajdziesz Siebie, kiedy przestaniesz oceniać. Ocena buduje różnicę potencjałów. Ciało jest mózgiem który jest naturalnym pesymistą potrzebującym ocen i porównań, świadomość jest czystym zaufaniem czerpiąc energię tylko z tego, że jest :-) ot cała filozofia.

W Twoim świecie jesteś tylko Ty a więc zawsze walczysz ze sobą. Jeśli chcesz. Można również Siebie pokochać. Jeśli chcesz.


Tresura Matriksa




Cytaty zapożyczyłam ze stronki dwóch fajnych facetów, którzy na swój oryginalny sposób pomagają ludziom w odnalezieniu siebie.

Niech nam Kochani  miło zaczyna się nowy tydzień! Tego Wam życzę. I sobie :)))

1 komentarz:

  1. Już druga ,,inna'' mandala. Wcześniej jajowata, teraz z gwoździami. Super pomysł C:!

    OdpowiedzUsuń