środa, 6 stycznia 2016

Moja niezmienna obecność

Zrobiłam wczoraj dwie karteluszki w wersji karnawałowej na 75 # wyzwanie na blogu 123scrapujTy.
Za inspirację posłużyło zdjęcie, które zamieściłam poniżej.
Z początku bałam się tych kolorów, wydały mi się zbyt surowe, ale...
...jestem nawet zadowolona z efektu :)
Zdjęć cała masa, jak zwykle...



















































Jestem obecny, teraz.
Jutro będę obecny.
Moja obecność jest niezmienna, pomimo dni;
Nie poruszam się w czasie.
Czas porusza się we mnie.

Jeff Foster








Przyznam, że mam lekki kryzys twórczy. Czuję potrzebę zmiany, czegoś nowego...
...lecz pomysłów brak... Zawsze można zrobić jakąś karteczkę, ale to nie zaspokaja mojego apetytu...
Wierzę jednak, że  c o ś  się pojawi :)
Czekam. Tymczasem tworzę to, co wychodzi mi najbardziej - mandale - na płótnie, na kartkach i gdzie tylko się da.
Tulam cieplutko! :**

4 komentarze:

  1. Piękne! Podziwiam niezmiennie i się zachwycam każdym jednym Twoim dziełem :-). Mnie w takim prawdziwym scrapbookingu przeraża malowanie, nakładanie struktur itp. Ale uwielbiam oglądać takie wytwory.
    Ostatnio wkręcam się w Project Life, zamówiłam albumik, koszulki. Papierów, tagów, dziurkaczy zgromadziłam już pokaźną kolekcję, zdjęcia z całego roku wydrukowane czekają na przybycie zamówienia z gilotynką i będę działać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje mandele poznałabym na końcu świata i chociaż patrząc na Twoją pracę trudno mi uwierzyć w kryzys twórczy, ale chyba wiem o czym mówisz...Weny życzę!
    Dziękuję za wspólną zabawę z 123scrapujTy

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne! Aż chce się ich podotykać :) Dzięki za udział w wyzwaniu na blogu 123 Scrapuj Ty!

    OdpowiedzUsuń