czwartek, 7 stycznia 2016

Szukając czyjejś dłoni

Wczoraj były dwie karteczki do jednego wyzwania, a dzisiaj jest jedna karteczka do dwóch wyzwań :)
Na wyzwanie kolorystyczne w Diabelskim Młynie,
oraz na wyzwanie A jak Akwarela w Karteczkowym ABC.

Użyłam akwarelowych kredek (miedzy innymi) do narysowania piórek, oraz ecoliny do pochlapania.
































Wszyscy jesteśmy samotni i wszyscy szukamy czyjejś dłoni,

którą moglibyśmy potrzymać w ciemnościach. 


B.Cornwell





Na ostatniej fotce moje próby rysownicze. Chciałam sobie przypomnieć, czy jeszcze potrafię...:)
Bo narysować piórka to nie sztuka.
Nie silę się na rysownika, znam swoje możliwości, ale nie chciałabym stracić przynajmniej tego, co umiałam. A jednak nie rysuję zbyt często. Ba! W ogóle nie rysuję prawie...;)

Cieplutko pozdrawiam! :**


7 komentarzy:

  1. Jest świetna!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowe ABC.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka fantastyczna :)
    A próby rysownicze świetne:)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna karteczka :)
    Dzięki za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! niesamowicie namalowane piórka. Układ bardzo mi się podoba, stwarza wrażenie głębi, świetnie to wygląda:)
    Dzięki, że bawisz się razem z Diabelskim Młynem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowe ABC.

    OdpowiedzUsuń