niedziela, 31 stycznia 2016

Ty, który postrzegasz...

Dawno nie robiłam zawieszki, co?...
...a tak się zarzekałam, że długo ich nie będzie...
Cóż. Jak widać życie samo decyduje, jak się przejawia...
A my sobie możemy planować...hihihi...
Zrobiłam tą zawieszkę na wyzwanie kolorystyczne stycznia w Art - Piaskownicy Black, White and Gold.
Dość pracochłonne są te zawieszki, ale tak to ja mogę pracować...i pracować :))))) Bez końca.
Bo to sama przyjemność jest.

Tło to czarny papier popsikany złotym glimmer mistem. I chlapnięty odrobinę czarną ecoliną.
Reszta to mandala malowana akrylami i przeszyta muliną.
Baza to tektura.
Plus koraliki.












































Nieważne jest to, co się pojawia.
To, co się liczy to Ty, która to postrzegasz.

Mooji





No to mamy ostatni dzień stycznia. Był dla mnie zdecydowanie zawieszkowy.
A co przyniesie luty?... Ciekawam bardzo.

Tulam serdecznie wszystkich wirtualnych odwiedzaczy :** :))))))))

1 komentarz:

  1. Uwielbiam mandale, a Twoja jest po prostu zachwycająca. Tchnie z niej równowaga kolorystyczna i kompozycyjna. Piękna! Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń