sobota, 7 grudnia 2019

Z dużej ilości magii...

Karteczki Proszę ja Państwa!
Było zapotrzebowanie na jedną, ale z rozpędu zrobiłam cztery.
Domkowe.
Ze starym, z UHK Galery stempelkiem.
Zestaw papierów bardzo mieszany, ze starych kolekcji, więc nie będę wymieniać.



























Kiedy ci powiedzą
Że jesteś utkany ze zbyt dużej ilości magii
Że jesteś niemożliwy
Aby cię zrozumieć ...
I palisz się zbyt jasno ...

Uśmiechnij się i podziękuj im za zobaczenie swojej złożonej istoty
Nawet jeśli nie spieszą się
Spoglądać poza węzły i zagadki.

Wiesz, nie jesteś przeznaczony dla wszystkich.
Nie musisz się rozlewać
I być wystarczająco mały
Dla nich do zrozumienia.

Są na tej planecie osoby które tęsknią za smakiem twojej duszy taką jaka jest.
W całej swojej wspaniałej plątaninie cienia i światła.
W miejscu, w którym nie musisz być niczym innym jak twoja dzika i cudowna prawda 


Ara Campbell
(dzięki Kasia Szczęch z fb)



Dawno karteczek nie robiłam, więc taki mały powrót do papieru dobrze mi zrobił. Może nawet jakieś świąteczne popełnię niebawem?...
Ale w następnej kolejności będzie naszyjnikowo. Już jeden zrobiłam, więc za jakieś dwa dni zapowiadam następny post!
Buziaki:**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz