niedziela, 15 grudnia 2019

Z ręka na sercu...

Chciałam zrobić świąteczne karteczki.
Nie dużo. Tak ze trzy ;)
Ale zależało mi na tym, żeby nie były religijne. I bez typowych świątecznych symboli.
Postawiłam głównie na kolor, żeby jednak ta świąteczność była widoczna.
I nieskromnie wydaje mi się, że chyba mi się udało?...

Skład papierowy baaaaardzo mieszany i sprzed lat.
Tekturki też sprzed lat i już nie pamiętam nawet, gdzie je kupiłam.
Dawno nie robiłam scrapowych zakupów.
Wykorzystuję swoje stare, dosyć duże zasoby, które zgromadziłam przez lata.




























Ukochany,
spróbuj tak:
Zacznij każdy dzień w taki sposób,
a twój dzień będzie piękny, spokojny, otwarty i kochający.
Połóż rękę na sercu, skłoń głowę i zacznij wypowiadać dziękuję.
Dziękuję życie, dziękuję za życie,
dziękuję za ciebie, dziękuję za mnie,
dziękuję za umysł, dziękuję za zmysły,
dziękuję za to, że mogę dziękować,
dziękuję za każde spotkanie i wszystko co dzisiaj mnie spotka,
dziękuję za gorzkie, dziękuję za słodkie,
wszystko jest darem dla mego wzrastania.
Dziękuję.
Dziękuję życie!
Dziękuję
Amen.


Mooji




Bardzo lubię ostatnio robić karteczki. I przy okazji dziękuję, że mogę :) Mam chęć na kolejne, ale równie mocno chcę szydełkować. I mam co. I też dziękuję, że mogę! O.
Dziękuję, za to że do mnie zaglądacie! 
:**


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz