środa, 11 czerwca 2014

Koła i kółeczka zamarynowane w ultramarynie ;)

Nie udało mi się na zdjęciach uchwycić prawidłowo ultramaryny. Yyych...
Na ostatnim zdjęciu jest najbliżej oryginału. 

Oto więc dzisiejsza mandala. 
Wyjątkowo powstała - nie wieczorem, ale w ciągu dnia:)








































Wydawało ci się, że jesteś problemem,
lecz to ty jesteś lekarstwem.
Wydawało ci się, że jesteś kłódką na drzwiach,
lecz to ty jesteś kluczem, który je otwiera.
Szkoda, że chcesz być kimś innym,
nie widząc własnej twarzy i własnego piękna.
A przecież żadna twarz nie jest piękniejsza od twojej.” 

Rumi



Oby każdy z nas to własne piękno odkrył :)))))

4 komentarze:

  1. Piękna mandala:) ..i wiesz, zanim przeczytałam że powstała dla odmiany za dnia, pomyślałam, a raczej poczułam:) że jest w niej coś innego niż w poprzednich...no i faktycznie jest - jest dzień:) są odcienie nieba - barw jakie na niebie często możemy oglądać:)

    Bardzo podoba mi się ten cytat....to takie prawdziwe!!

    Pozdrawiam podniebnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się te mandale, które mają jakieś wypukłe albo wklęsłe elementy :-). I chociaż kolory z tej mandali to nie moja bajka, to dzięki środeczkowi bardzo mi się podoba :-).
    Pozdrowionka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu - orzeźwienie, spokój ; niezapominajkowe płatki kwiatów lub krople rosy o poranku :-)))
    a słowa zabieram do siebie - taki wcześniejszy prezent urodzinowy...zapatrzę się - może...powoli uwierzę :-0
    całusy Kochanie
    mandala jak zawsze do zakochania ♥
    d.

    OdpowiedzUsuń