niedziela, 15 czerwca 2014

Z nowym oddechem...

...zmierzyła się kolejna stara mandala. O ta...
Wyswobodziła się z ograniczeń i zrobiła się większa i bardziej wyrazista...
Jest duża - 60cm x 60cm































Kiedy istnieje w tobie lew,
lecz ty żyjesz jako myszka,
cóż... powiem ci:
Rycz i bądź Lwem, którym Jesteś.

Cokolwiek zrobisz, jeśli pochodzi to z Serca,
Życie i Serce zaopiekują się tym.

Mooji



Cytat "podprowadziłam" z fejsbukowej strony Mooji Polska.

Co do zmieniania mandali, to została jeszcze tylko jedna, która jest gotowa na zmiany ;)))))))


Pozdrawiam serdecznie wszystkich Tuzaglądaczy!:**

5 komentarzy:

  1. Wow! 60 x 60 - to dopiero jest format ;). A ja z "malutkim" 30 x 30 cm mam nieraz problem z zagospodarowaniem przestrzeni :P. Mandala po renowacji prezentuje się jeszcze piękniej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu ♥ - może pomyślisz,że cytat poniższy trochę nie pasuje ale cóż....przekorny bliźniak ze mnie :-)
    mam nadzieję,że jednak słowa mistrza CHOKEI będą zawsze aktualne :
    ...Podnoszę bambusową żaluzję
    I wyglądam na świat - jaka zmiana!
    Niech kto spyta, co takiego ujrzałem,
    A rąbnę go trzepaczką po gębie.

    Wszystko jest harmonią, a jednak każda rzecz jest sama dla siebie.
    Raz potwierdzone mistrzostwo zawsze pozostaje mistrzostwem.
    Długo wahałem się na Pośredniej Drodze,
    Dziś nawet lód strzela płomieniem.
    (?-932)

    buziaki Moja Mistrzyni

    OdpowiedzUsuń