poniedziałek, 9 czerwca 2014

Mix zlotowo - satsangowy

Miniony weekend spędziłam w Warszawie na satsangu ze Stuartem Schwarzem:))
Tuż przed wyjazdem okazało się, że w tym samym czasie i w tej samej dzielnicy Warszawy, na Woli odbywa się Zlot!...
A że miałam troszkę czasu, wpadłam i na zlot i jak zwykle "wyłapałam" parę fotek:DDD
Nie będę się więc rozpisywać, niech fotki opowiedzą same za siebie.
Większość jest ze zlotu, choć byłam tam tylko 2 godzinki.


Z Tusią, Czeko i Agnieszką - Anną ...







...z Jamajką...



...na stoisku Retro Craft Shop...



...zakłóciłam pokaz Drysz...







...z ekipą "Piątku 13go"...



...Scrap.com.pl...



...z Drysz osobiście...







...oraz z częścią ekipy organizacyjnej...




A to już fotki ze spotkania ze Stuartem :))))))








To był pięknie spędzony czas... Dziękuję :DDD
:**

2 komentarze: