środa, 4 czerwca 2014

Mandalowy progres

Wczoraj minęły trzecie urodziny mojego bloga.
Tak mi się przypomniało przed zaśnięciem w środku nocy... Przydałaby się jakaś rozdawajka, czy coś, ale jakoś nie mam natchnienia. Pewnie przyjdzie, jak nie będzie okazji ;)
Zresztą nie o tym pisać miałam...

Od ok trzech mniej więcej lat maluję mandale na płótnie techniką, którą sama wymyśliłam, albo raczej mi się sama wymyśliła... I w przeciągu tego okresu technika i wygląd mandali mocno ewoluowała. Jak patrzę na stare egzemplarze, to się dziwię, jak ja to mogłam komukolwiek pokazywać???...
No i jak mi taka stara mandala wpadnie w ręce, to siłą rzeczy  m u s i  zmienić lub chociaż odświeżyć swój image ;)))

Dzisiaj pokazuję dwa "odświeżone" egzemplarze ;)))))

















































Jeśli marnowanie czasu daje ci radość, to
nie jest to czas zmarnowany.

John Lennon



Tym radosnym akcentem kończę dzisiejszy post i życzę radosnej środy :**

9 komentarzy:

  1. :) Gratulacje z okazji trzecich urodzin blożka!!! :) Dalszych radosnych dni życzę :)
    ..świetny cytat! :)
    Serdeczności ślę twórczo kolorowe!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji blogowych trzech latek :-). A mnie się podoba zarówno przed jak i po :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu, gratulacje w dążeniu do celu! Równie piękne te poprzednie mandale:).Uściski z Gdańska.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego i kolejnych latek :)
    Piękne Twoje mandale i te wcześniejsze i teraźniejsze .... te najnowsze zdają się być bogatsze o dodawane detale, ale te wcześniejsze piękne w swej surowości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wytrwałości... Uwielbiam te wszystkie morskie, turkusowe i pokrewne... Chyba z każdym wejściem "zarażam" się "mandalowaniem" (???!) :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, misterna praca, unikalny efekt końcowy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję trzeciej rocznicy! Te wcześniejsze mandale są też przepiękne, ale oczywiście, że im dalej w las, tym piękniej, misterniej, bardziej czarodziejsko :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Asiu♥ popatrz jak ten czas galopuje :-)))) dziękuję,że jesteś ze mną...pomagasz mi swoim słowem...obrazem...obecnością...♥
    a mandale "po zmianach" jakby bardziej przejrzyste,jaśniejsze,pogodniejsze... choć tamte ...przecież też piękne:-)))
    ściskam
    D.

    OdpowiedzUsuń