wtorek, 3 czerwca 2014

Spróbuj szczęścia

Robiłam wczoraj dwie karteczki.
Jednej na razie pokazać nie mogę, ale drugą tak;))
Mam takie stare stempelki, które kupiłam kilka lat temu w Norwegii w sklepie Panduro Hobby, tuż przed powrotem do Polski. Używam je rzadko, jak wielu innych stempelków, które mam, ale zdarza się (z rzadka), że "wychodzą z pudełka"...
Zatęskniłam też za prostotą formy i koloru......
...i oto, co z tego wyszło:





















Nikt nigdy nie czuje bólu innej osoby: my czujemy tylko wyobrażenie ich bólu, a nie jaki on jest.

Kiedy zrozumiałam to proste zdanie - wyzdrowiałam z uzdrawiania świata...



Katie Byron



Papier to UHKowa pieczarka i UHKowy Holmesowy napis.


:**

5 komentarzy:

  1. Piękna ... taka prosta a taka cudna !!!
    Dobrego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo sympatyczna karteczka :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. /.../ Biorę dmuchawiec do ręki i dmucham,
    a po roku na kilku łąkach zakwitnie
    o jeden piękny kwiat więcej. /.../ Bert Hellinger

    próbuję szczęścia ...choć ono wydaje się czasem jak ten mleczyk na wietrze...
    cmoki
    D.

    OdpowiedzUsuń