niedziela, 4 października 2015

Żadnym zdaniem wyrazić nie umiem

Zielono na duszy się jakoś zrobiło...

Zawieszka z beermaty i tektury.
Wielkość mandali 20cm x 20cm




















































Dziś nie muszę już być...

Pogrążony w płytkiej zadumie
Bo mam rozum tylko człowieczy
Żadnym zdaniem wyrazić nie umiem
Wszechobecnej istoty wszechrzeczy.

Ale czuję, że szczęście mi sprzyja
Za co wdzięczny jestem stokrotnie
Bo w tej drodze to ja życie mijam
Chociaż mogło się zdarzyć odwrotnie.

Już przestałem się starać za bardzo
Pogubiłem przyjaciół w kolegach
No bo ludzie zazwyczaj tym gardzą
O co sami nie muszą zabiegać.

Dziś nie muszę już być skoro jestem
A tak żyje się mądrzej i prościej
Więc na cudzą nie wkradam się przestrzeń
Choć by była otwarta na oścież.

Krzysztof Cezary Buszman





Krzysztof Buszman to moje dzisiejsze odkrycie. Nie miałam pojęcia, ze istnieją jeszcze tacy Poeci przez duże "P". Tutaj można poczytać więcej.
Może się skuszę na tomik wierszy autora...Mam apetyt na jeszcze i jeszcze :)))

Pozdrawiam cieplutko i miłego wieczoru życzę:**
DZIŚ NIE MUSZĘ JU

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz